1395/7/8 پنجشنبه ثبت نام بازدید ازنهمین جشنواره نانو و فناوری اطلاعات (ادامه مطلب کلیلک کنید)

نهمین جشنواره فناوری نانو
بازدیدهای گروهی دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاهی

🔍 مجری و حامی بازدید: کارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری‌نانو و بنیاد آموزش فناوری نانو

🏢 -زمان و مکان برگزاری جشنواره: 14 الی 17 مهرماه، سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران.

 متن کامل اطلاعیه:

 بازدید گروهی دانشجویی نهمین جشنواره فناوری نانو
کارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری‌نانو با هدف ترویج و توسعه ملموس فناوری نانو، نمایش و معرفی دستاوردهای کشور در حوزه‌ی فناوری‌نانو، معرفی اهداف، سیاست ها و حمایت های ستاد توسعه فناوری‌نانو، آشناسازی هرچه بیشتر دانشجویان، مدیران و عموم مردم با توانمندی های علمی کشور در این حوزه از فناوری، ایجاد و تقویت ارتباط بین اساتید و دانشجویان با شرکت‌ها و صنایع، ایجاد و تقویت روحیه خودباوری در جامعه به ویژه در میان نسل جوان و دانشجو و همچنین تقویت روحیه امید در جامعه حمایت از بازدیدهای گروهی دانشجویی را در دستور کار قرار داده است.
-نهمین جشنواره فناوری نانو14 الی 17 مهرماه در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
-تمامی علاقمندان به فناوری نانو، دانشجویان، اساتید و مسئولین و حتی کارمندان مخاطبان بازدید هستند. اولویت حمایت با گروه های دانشجویی خواهد بود. این طرح بازدیدهای گروهی دانش آموزی را شامل نمی شود.
-
برنامه اجرایی بازدیدهای گروهی
-پذیرش: این امر با ارائه نام و کارت شناسایی دانشجویان و اساتید مدعو در محل غرفه بنیاد آموزش نانو صورت می¬پذیرد.
-بسته فرهنگی- آموزشی: به تمامی بازدیدکنندگان بسته فرهنگی بنیاد آموزش نانو اعطا می شود.
-معرفی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو: پس از انجام امور پذیرش، معرفی ستاد نانو و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی و حمایت های آن به مدت 30 دقیقه در محل غرفه صورت می¬پذیرد.
-برگزاری سمینار ترویجی: برای هر گروه بازدید، سمینار آشنایی با فناوری نانو با محتوای متناسب با بازید غرفه توسط مدرس مورد تایید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به مدت 30 دقیقه ارائه می شود.
-بازدید از غرفه های جشنواره: پس از سمینار ترویجی، دانشجویان به همراه مدرس که نقش راهنما را بر عهده دارد، غرفه های منتخب را در مدت زمان 2 ساعت بازدید خواهند کرد. در هر غرفه علاوه بر کارشناس غرفه، مدرس راهنما نیز توضیحاتی به دانشجویان ارائه خواهد داد. بعضی از غرفه عبارتند از: غرفه طرح های نوآورانه نانو، غرفه آزمایشگاه توانا، خانه نانویی، فروشگاه نانوسان، شرکت یارنیکان صالح، غرفه کریدور خدمات فناوری تا بازار، غرفه حمایت های تشویقی ستاد نانو، غرفه شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو و ...
-تکمیل فرم نظرسنجی: پس از اتمام برنامه بازدید از غرفه¬ها، به منظور دریافت نظرات و پیشنهاد، نظرسنجی بازدید از شرکت-کنندگان صورت می گیرد.
-عکس یادگاری: بازدیدکنندگان به صورت گروهی عکس یادگاری خواهند گرفت و عکس و خبر بازدید در اخبار نهمین جشنواره فناوری نانو درج خواهد شد.
-گواهی حضور: برای تمامی شرکت کنندگان در بازدیدهای گروهی جشنواره نانو، گواهی حضور از ستاد نانو صادر می شود.
-لوح تقدیر: برای تمامی مسئولان همکار در دانشگاه ها و همچنین مدیران و نیروهای اجرایی گروه های بازدید، لوح تقدیر از ستاد نانو صادر می شود.
(
دانشجویان و اساتید و کارمندان و کلیه علاقمندان به شرکت در جشنواره نانو به امور فرهنگی و دانشجوی جهت ثبت نام مراجعه نمایید. مهلت ثبت نام تا مورخ 14/7/1395 میباشد)

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر